Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zákon o "prenositeľnosti EČV" je bližšie k definitívnemu schváleniu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Bude to lepšie ale

Štát len prerobí lebo aj keď kupuje predraženú tabuľku za 8€ čiže dve za 16€ /česi za 6€/ tak motorista zaplatí 33€ čo ušetrí štát? nič ako som písal prerobí. Môj zážitok z BA lebo som mal značku PO miestny aktivista mi vylepoval odkazy že dokedy bude toto východniarske auto na území BA po troch písomných odkazoch na oknách s neodstranitelnou páskou som si našiel aj dvihnute stierače a poohynane ramienka stieračovasi tak
 
Hodnoť

otazky

Dobry den, pytam sa vazne, nechcem rypat:

1. nie je viazanie na auto a sucasne moznost ponechania ECV pri predaji povodnym majitelom (a prenesenie na jeho nove auto) trochu oxymoron? Tak bud je viazane na auto, alebo majitela...

2. rata sa s ponechanim seriovych pismenom okresom (akurat uz nebudu mat prakticky vyznam - napr. DI v Humennom bude stale vydavat HE-.... akurat ju vyda trebars aj clovekovi s TP v Trnave) alebo sa planuje prejst na "anonymne" serie, napr. AA-, AB-, AC-, ... alebo sa uvazuje o uplnej zmene formatu ECV?

3. budem dufat, ze bez ohladu na bod 2 sa nerata s "precislovavanim", ako pri prechode na aktualny system, kedy sa zbytocne menili znacky povodne CSSR formatu (v Cesku platia dodnes)

4. ak ako clovek s trvalym pobytom napr. v Malackach kupim (nove) auto od dealera napr. na Myjave - bude moct tento konecne zabezpecit kompletne prihlasenie "na trvale znacky"? (t.z. bez nezmyslu s cervenymi znackami?)

5. je ponechana moznost vymeny znacky, napr. pri kupe jazdene vozidla, na ziadost kupujuceho (samozrejme za poplatok)? - napr. su urcite typy ludi, pri ktorych by som mal obavu ze na dane ECV nebude napr. v Rakusku alebo Taliansku evidovanych kopec nezaplatenych pokut atd.
 

 

Len detail, v ČR sa systém EVČ zmenil už pred rokmi.
 

Ta naviazanost

na vozidlo spociva len v tom, ze je naviazana len v evidencii. Ak si znacku ponechas a novy majitel nema z predchadzajuceho vozidla svoju tak mu daju novu a zaeviduju s vozidlom. Je to jednoduche, zlozitym to aj doteraz robili len ***** na DI, ktori z titulu vlastnej dolezitosti kontrolovali aj teplotu vzduchu. Ak nebudu znacky po okresoch, tak je jedno aku znacku priradia k akemukolvek vozidlu, bude to v evidencii a kedykolvek to najdu.
 

******

= 4%
 
Hodnoť

a este jedna

"Ak by sa vykonala zmena držby vozidla na dopravnom inšpektoráte, kedy by bolo potrebné vydávať nové EČV, ktoré nemá tento dopravný inšpektorát na svojom sklade, bude zabezpečené zasielanie nových dokladov a EČV kupujúcemu prostredníctvom kuriérnej služby" -> tomuto som naozaj nepochopil, ake ECV moze DI v praxi nemat na sklade?
 
Hodnoť

 

V USA sa dá zistiť štát pôvodu obyvateľa kde je často meno štátu na značke. Značka sa nedá preniesť na kupujúceho, ale ak si občan kúpi iné auto, tak si môže značku podržať.
 
Hodnoť

dobry napad

a hlavne to treba zobrat prec z policie, na to aby niekto prepisal text do technickeho preukazu nepotrebuje uniformu, pistol a vysluhovy dochodok
 
Hodnoť

Uz zase

Uz zase prijimame mix dvoch statusov: tak bud je to evidencne cislo vozidla, alebo je to evidencne cislo majitela! Preco aj jedno aj drihe?
Rovnako ako dialnicna znamka: je to dialnicna znamka vozidla, no zakon vyzaduje dialnicnu znamku vodica: co je vlastne absurdnost pretoze, ak znamku kupil manzel a soferuje zrovna manzelka, zakon ocakava, ze znamku ma kupenu manzelka.....
 
Hodnoť

Čím skôr, tým lepšie.

Ešte zrušiť tie nútené dočasné odhlásenia a pár ďalších nezmyselných vecí, policajti z evidencie sa už tešia do výkonu na ulici :-), ale asi tak dvaja.
 
Hodnoť

ECV by mala byt priradena vozidlu

a hotovo.
to, kto vlastni vozidlo, je pre potreby ECV irelevantne.
pre vsetky nove ECV zaviest univerzalne cislovanie, neviazane na lokalitu (okres).

dokonca by som to riesil az tak daleko, ze by existovala sada podmienok, ktore ked by splnil predajca aut, dostal by certifikat a mal by ECV k dispozicii u seba a zakaznik by dostal ECV v momente ked si odvaza auto. registracia do systemu elektronicky u predajcu a na dodatocnu kontrolu by s nim majitel na inspektorate presiel len cez nejaky "drive-thru" kde by sa to fyzicky skontrolovalo. vybavene za 10 minut.

kazda zmena (aj majitela) je uz len zmena v systeme a ECV zostava "prilepena" na auto az do jeho zlikvidovania. ziadne odhlasovanie a prihlasovanie.
 


Najčítanejšie


  1. Jozef Sitko: Fico premiérovi naozaj pomáha ... Počúvne ho? 769
  2. Peter Kalivoda: Stratená generácia v školách. Koho trápi vzdelanie našich detí? 699
  3. Peter Lucian Baláž: Mamine cecky 667
  4. Ivanka Klepáčová: Ako som cestovala do Ameriky v strede celosvetovej pandémie 621
  5. Stop alibizmu: Mlčím ako partizán!... Váš poslanec NR SR Ľuboš Krajčír zo Sme rodina 551
  6. Alžbeta Szomolaiová: Chleb 432
  7. Michael Achberger: Takto rozprúdite lymfu namaximum a ľahšie schudnete! 388
  8. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (5. - 11.3.1921) 265
  9. Milan Resutík: Niktovia a závisláci 263
  10. Tomáš Jacko: 17-ročný kapitán 245

Rebríčky článkov


  1. Štefan Vidlár: Vám, milé ženy!
  2. Ľudovít Daňo: Tvrdý, tvrdší, ešte tvrdší a najtvrdší lockdown
  3. Erik Kriššák: Teória viazaného verša pre laikov - Alba
  4. Jozef Neoral: Ako súvisí PODMIEŇOVACÍ SPÔSOB s podmienečným trestom
  5. František Cudziš: Pri príležitosti Medzinárodného dňa žien
  6. Martin Stračiak: 03 - Boj
  7. Kristína Jakubičková: Je samota démon?
  8. Denis Jacko: Recidíva
  9. Július Kovács: Manipulácia verejnoprávnych medií Jaroslav Rezník človek Danka a Fica
  10. Radoslav Tore: Vo vzduchu cítiť závan lepších časov


Už ste čítali?